رویدادها آرشیو خبر ها
قلب های سیاه و سفید

قلب های سیاه و سفید

روز 5 شنبه ، 10 دسامبر 2015، ضیافت شام خیریه ی سنتی که به وسیله بنیاد "قلب های سیاه و سفید" ابداع شده برگزار شد ، در این مراسم که در رستوران ویلا ساتسی تورین برگزار شد ، چهره هایی چون نایب رییس باشگاه یوونتوس و سخن گوی این بنیاد ، پاول ندود ، هافبک یووه کلودیو مارکیزیو ، پرزیدنت اساطیر یوونتوس داوید ترزگه ، ماریلا شیره آ‌، جوزپه فورینو ، الساندرو بریندلی ، جانلوکا پسوتو ، لوچانو موجی ، قهرمان پارالمپیک الساندرو کاروانی حضور داشتند.

همچنین کاریکاتوریست معروف در زمینه فوتبال بنی نیکولینی به عنوان مهمان افتخاری حضور داشت و یکی از کارهایش را به این بنیاد تقدیم کرد. عواید حاصل از این مراسم ، برای تامین دستگاه های تنفس مصنوعی و مخصوص نوزادان نارس برای بیمارستان سنت آنا ی تورین صرف خواهد شد. یوونتوس دوازده سال است که برای تجهیز این بیمارستان از طریق کمک های مردمی تلاش می کند.

ندود :‌ سپاس از همه ی کسانی که اینجا هستند ، آفرین بر کسانی که بخشی از این بنیادند ، از این که اینجا هستم خوشحالم و افتخار می کنم ، از همه متشکرم.

مارکی :‌ از اینکه اینجا هستم خوشحالم ، قدم کوچکی است.کریسمس بر همه مبارک. اینجا بودن مایه ی خوشبختی برای من است.

موجی :‌ از اینکه همه ی شما را اینجا کنار هم برای کمک به نیازمندان می بینم بسیار ذوق زده هستم! از همه به خاطر کمک و شرکت در این مراسم ممنونم ، با بهترین آرزوها برای همه.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
نسیبه سرگزی
نسیبه سرگزی«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: